slamat datang...

Khamis, 2 Disember 2010

ini saat masayer aku perlu BERUBAH !!!

assalamualaikum...
dengan segala prasaan yang hadir dlam hatiku ini...
aku dpat mrasakan KEHAMPAAN dan KEPERITAN yang amat sukar untuk aku buang jauh daRI hidupku..
 rupa2nya..
aku masih blom bersedia untuk mnerima satu kenyataa yang aku BUKANLAH YANG TERBAIK UNTUKMU...:(
dengan pengakuan yang aku akan lafazkan ini..
agar dpat membuatmu bahgia dan aku takkan ganggu hidupmu dan....

aku dpat nerasakan ...
cinta terhadap seseorang amat sukar untuk bahgia dan membuat kita senyum...
tapi.....,

CINTA ALLAH,CINTA YANG ABADI..:)

diriku ini mempunyai pelbagai klemahan dan tidak layak untuk dirimu yang serba ada...
aku mohon seribu kemaafan dari rambut hingga hujung kaki..
aku x dpat lupakan apa yang pernah berlaku antara kita...

semoga kamo bahgia bersama orang sekeliling awak !!!
sejujurya...

saya sedih dan amat perit untuk kulupakan mu...
tapi,aku harap akan ada keajaiban yang berlaku...

saya harap awak faham apa yang saya perkatakan ini...
semoga awak bahgia...

sekarang waktunya aku berhenti cinta terhadap MANUSIA...
ini semua dek kerna...

CINTA terhadap insan yang bergelar LELAKI = amat menyakiti,aku belom bersedia untuk mengenali insan yang bergelar lelaki..
CINTA terhadap insan yang bergelar KAWAN=belom pasti keikhlasanya berkawan dengan kita..takut juga salah pilih kawan...
CINTA terhadap insan yang bergelar TEMAN =seronok mempunyai teman..boleh menemani kita waktu susah dan senang..tapi,satu hari nanti dia akan berpisah jua dengan kita...
CINTA terhadap insan yang bergelar SAHABAT=memang seronok mempunyai SAHABAT,boleh mnemani waktu susah dan senang..boleh mendengar masalah kita,boleh menangis bersama...tetapi,belom tentu dia tidak meninggalkan kita dan mungkin,dia sebenarya bkan untuk kita dan dia boleh tinggalkan kita bile2 masa shaja..dan amat sukar untuk kita trima kenyataan jika dia sbenarye tidak menanggap kita adalah SAHABAT dier sbenaryer...dia hayer menanggap kita adalah KAWAN dia sahaja..memang sukar untuk kita terima kenyataan itu kerna kita sudah mulai SAYANG dia spenuh hati..kita sudah menganggapnya sebahagian pendorong kita..tapi........apa yang berlaku ???
dia biarkan kita begitu sahaja..kerna dia hanye sayang kita atas paras wajah,harta kekayaan ataopun segala knikmatan yang ada di dunia ini...itu adalah CINTA YANG AMAT MENYAKITKAN...
dan aku mulai sedar apabila aku sendiri yang mlaluinya..
saat itulah aku mulai sedar bahwa...
CINTA ALLAH YANG ABADI...
kita boleh mnangis,berdoa,memohon pada NYA..
kerna DIA amat setia mendengar DOA SEORANG HAMBA...
setia mndengar segala KEPERITAN YANG ADA PADA HAMBANYA...

YA ALLAH..aku mohon KAU kuatkanlah diriku ini untuk menghadapi segala ujian yang KAU BERIKAN padaku ini...KAU berikanlah aku kekuatan jiwa dan rohani.. KAU terimalah aku sbagai hambamu yang sedia menjejaki CINTAMU ITU...
aku sudah tidak tahan lagi ingin menanggong beban ini seorang diri tanpa PERTOLONGANMU YA ALLAH...:(
AKU seorang hamba yang LEMAH..
aku tiada kekuatan untuk semua ini..
aku REDHA dan TRIMA SGALAYA...
amin......:(



Andaikan diriku bisa
Seperti yang lain
Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai

Aku lemah tanpaMu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolongku
Tolongku
Ya Allah

Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi

AKU SAYANG ALLAH
AKU RINDU ALLAH
AKU CINTA ALLAH



CINTA ALLAH PALING ABADI...:)

SAYA SAYANG AGAMA ALLAH..:)

TERIMALAH HAMBAMU INI YANG MAHUKAN KEABADIAN YANG SEBENARYA..

AKU SENDERIAN TETAPI,ALLAH SENTIASA ADA BUAT DIRIKU..:)

AKU INGIN JADI YANG TERBAIK !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan