slamat datang...

Khamis, 11 November 2010

first day

assalamualaikum..
hari nih,hary pertama aku mengenali aper itu blog !!! aku berasa gembira sangat2 kerna dpat mengenali seorang insan yang banyak membantuku dalam pelbagai hal..memang yang sebenaryer aku masih tidk jmper seorang yang benar2 layak digelar sahabat..tapi,aku sudah jumper seorang teman yang akan menemaniku waktu aku memerlukan teman untuk meluahkan isi hatyku yang masih banyak perkara yang dipendam dalam hatyku ini...walaupon aku mempunyai sepuluh sahabat.. tak bermakna,aku layak untok mereka..aku hayelah insan biaser...yang tidak mempunyai kelebihan seperty mereka..  :) saya  SAYANG awak !!! muaahhhhh...:)
awaklah segaleyer slepas dia..:)
tengs 4 everythins !!

2 ulasan:

  1. saya sayang awak , remember that yeah ! thnkyou with luv :)

    BalasPadam
  2. saya syg awak jugak..remember that..with lot of luv..muahahahahahaha

    BalasPadam