slamat datang...

Sabtu, 27 November 2010

tengs TEMAN !!

10 SAHABAT...~


SAYANG PIKA DAN ADEL !!

MISS YOU FRENDDZZ...!!!
IT'S TRUE..XD


terima kasih bagi pluang kedua saya untuk awak!! saya mnx maap atas ksalahan dan ktelanjuran yang saya sudah lakukn pada awak !! saya bersalah kerna lakukan ksilapan yang sanagt myinngung prasaan awak !! saya mnx maap..mnkin saya bnyak berpkir..dan myebabkan emosi saya terganggu..contohyer: saya slalu terpkir..knaper jadi cm ni ? ape yang akan aku lalui untok taun dpan tanpa die ?? sbenaryer..saya mahu awak kmbali di asrama..!!saya nak bersama awak..saya nak blajar dengan awak !! maybe bler saya pkrkan awak memang sudah tawar haty untok tinggal di asrama..saya berasa emo..saya mnx maap..biarlah klu awak x boleh tunaikan prmintaan saya ni..mngkin ade hikmah dsebalikyer..:D saya mnx maap dan saya nak ckap......  SAYA SAYANG AWAK !! MUUUAAHHHHHH....:P

AWAK COMEL LIKE THIS BEAR..:)

SAYANG AWAK !!
KNANGAN YANG SUKAR DILUPAKAN...:D

SAYANG SANGAT SANGAT !!

I  L.O.V.E YOU !!


THIS IS 4 YOU..:P

SAYANG SANGAT2..
MY DEAR...:D

PIKA ZUL COMEL..
TERIMA KASIH BAGI SAYA PLUANG !!
HIihihihihhii...:D

THANK YOU COZ GIVE ME CHANGE !!

NURUL SYAFIQAH ZULKIFLI
NABILA FARHANA YAHYA
TEMAN SLAMAYERRR...XD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan