slamat datang...

Sabtu, 13 November 2010

Aku sUdaH x thAn nAk taNgg0nG suMer niEr..

walaupo kami 1 jiwa,tapi ...

SAHABAT???
rmai orng kate and aq percaya about that...
pabila kte syng akn seseorng tu,x bermakne die yg trbaik untok kte.. kdng2..akhirye,die lah owng yg membuatkn air mta kte membsahi pipi..kerna i2,kite jgn cpat syg akn sseorang i2..dan jgn plk kite bnci sseorang dngn spenoh haty..kerna mngkin satu ari nanty..die yg kt
e cri tyme keadaan ssah..haty ini x sngop tnggong msalh sprty ini...sahabat,oh sahabat !!aku sudah tak tahan nak tanggong sumer nih...

die sentiase tman diriku ini...:)

bara yang ader dlam atyku ini sukar untok dipadamkan...tiader saper yang ngerty..

walaupapepon..aku sayang korangwk!!tak semestiyer hye aku yang dpat mnemanimu sewak2 dikau susah...

saya sayang mereka padu2 !!!

aku hye mencube untuk mlihat sahabatku sentiase senyum...
aku x sanggup melihat sahabat yang pnah mnemaniku wak2 aku susah sedih dan tiade hrapan untuk senyum untok ari2 yang lain..
kerna itulah aku akn cuber wat yang terbaik untok sahabat2 ku...susah senang kiter akn tetap bersama...

mereka sayang aku..tapi aku ??? knaper aku tmbulkan isu sperty ini ??

sayang kami x kan pudar !!
itu adalah panji hidupku just 4 10 SAHABAT...10 sahabat adalah teman yang terbaik yang pnah aku jumpa sepanjang aku bernafas di dunia ini...tiade pengganti yang lain walau kter akan berpisah suatu ari nanty...
senyum tawamu x kan ku lupa hingga akhir nafasku...walaupon,aku blom temui SAHABAT yang sbenarye...
saya sayang ainna syaza khusli !!!!!
tengs 4 every things !!!!
 

1 ulasan:

  1. i just want to comment appricieate everyone that always beside you....

    BalasPadam