slamat datang...

Sabtu, 13 November 2010

saya sayang wndu kamo...


assalamualaikum...:)
hari ni aku dpat rsekan sesuatu yang x dpat dungkap dngan kate2..
aku sayang sangat kat dier....tapi,apekan daya?? aku bkan yang terbaik untokyer..
aku bkan seorang sahabat yang baik..tapi sbalikyer...aku sedar akan semua tu semenjak salah seorang teman dlam 10 sahabat mengatekan akulah yang pling byak mlakukan ksalahan antare 10 sahabat...
semua itu terjadi sebelom pmr lagy..dan aku bertekad ingin mengubah diriku ini slepas pmr..
tapi,inilah diriku yang sbenar..aku x mampu untok  mengubah sikapku yang sering menghancurkan haty teman2 saya...dan aku rsekan aku perlu kan die !!! tapi,dier seperty dah menjumpai sahabat yang sesuai untok driyer..kerna i2lah aku susah untok menjumpai seorang yang bnar2 layak untukku..kerna aku bkanlah yang terbaik untok sesiaper yang pnah mengenal diriku ini...tapi !!! aku perlukan dier..aku x sanggop untok tanggung semua kperitan ini slama 2 tahun lagi...kerna ape aku mngatakan bgi2?? kerna slagi ader orang yang bnar2 aku bnci di samten..aku xkan tnang untok mlakukan semua perkara dngan sempurna..kerna i2lah aku ingin mninggalkan samten..jika aku layak untok mndapatkan tawaran i2..jika tidak..aku akn tensyen sampai bler2...kerna i2 jgalah..aku perlukan dier sangat !!!!!!!
 mgaper kau pergi..disaat aku mulai sayangimu..brharap kau jadi sahabat hatyku.. malah kaw pergi jauh dri hidupku..nurul syafiqah zulkifli !!!
aku inginkan dirimu..datang dan tmui aku..kan ku katakan padamu..aku sangat mencintai drimu..
anis adilah suhaimi...:)

1 ulasan: