slamat datang...

Jumaat, 12 November 2010

SepuluH sAhAbat ..

assalamualaikum..

assalamualaikum...
ari nih..aku dpat rsekan khilangan satu kenangan yang sukar untuk diungkap kembali..
biler aku kenangkan semula knangan bersama 10 sahabat , ..aku rasekan diri ini jahil ..
aku dpat rsekan akulah owang yang pling rugi di dunia ini.. mengape aku harus rsekan sperty ini ?? adakah terlalu byak dosa yang tlah ku lakukan pade mereka ?? menape harus berlaku begini ?? aperkah makner senyuman dan gelak tawa yang tlah diciptakan bersama ?? adekah itu hayer lakonan semata-mata yang tlah ku ukirkan pader mreka slamer ni ?? jawapanyer..masih tidak dpat ku ungkapkan buat mase skang ..aku hyer mampu munasabah diri yang serba kekurangan ini..yang tidak layak untok mereka.. :p aku hyelah insan biase yang hyer mampu menangis tatkala ditimpa bebanan..:( apekan daya..diriku ini..:(

1 ulasan:

  1. seperti insan biasa aku ingin bahagia...mencintai dan dicintai tiada duanya..andai terlampau permintaan ku ini maafkanlah kasih

    BalasPadam