slamat datang...

Jumaat, 26 November 2010

DON'T LIE YOURSELF MY FRIEND !!!!

 why ???? why ???? why ????

hhmmm...kini haya tinggal kenangan !!!

ASSALAMUALAIKUM..
hhmm..stelah saya membace blog rakan saya uh..saya dapati,bahwa kawan saya hayer berkata jujur 86% saja yang betol !!! dan yang lain..saya meraguinyaa...knaper awak harus bohong diri sendiri ?? saya x pham lah ngan awak ni ?? nper x jujur je yang saya ni hanya menyusahkan awak ??awak boleh x ckap berterus reang er ??  saya x pham dengan fikiran awak..saya blur sangat sangat apa yang awak lafazkan dekat blog awak !! saya tahu,saya ni bukan yang terbaik untuk awak !! awak lbih senang kawan ngan dorang kan ?? xpe lah..saya x kisah hal itu..itu pndangan awak !! bkan pendpat dari saya..awak adalah awak !! bkan diri saya !! saya tahu awk pasti gmbira bila saya mengarut ni ann ??  saya x mengarutlah..ini juga diri saya yang sbenar !!!
saya x bohong dan ini adalah isi hati saya yang sbenar bnarya !! saya hrap awak pham ap yang saya nak sampaikan..tapi,yang saya tahu..hanya satu !! awak x boleh tunaikan prmintaan saya kerna....
* awak sudah mempunyai kmudahan..
*awak sudah mulai selesa..
*awak sudah mulai rapat dngan orang yang sama dengan awak..
*awak sudah mempunyai sahabat yang boleh sharing mlalui mcg mahupon internet...
*awak sudah mnula mnjauhkan diri awak dari kami..
*awak x akan kmbali sumula dan awak akan luputkan semua asal usul awak kali pertama jejakkan diri at samten !!! awak adalah pelajar asrama !!!
*awak x akan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

huhuhuhuuhuhuhh.....:(


semua perkara di atas adlah benar dan tidak didapati di asrama !!!!!!!!!
sebab itu awak happy dan boleh sentiasa senyum...XD :) :P ^.^


( AWAK X PERLU NAK MENAFIKAN APA YANG SAYA PERKATAKAN..KERNA ITU SAYA HANYA ANGGAP AWAK SBAGAI KENANGAN ,SELAMA SAYA BERADA DI SAMTEN..KITA BKAN MUDAH UNTUK BERHUBUNG !!  )




DULU AWAK JUGA KATA....AWAK NAK MASOK ASRAMA BLEK TAUN DPAN !! TAPI,BLER AWAK SUDAH TEMUI KEBAHGIAN DILUaR..AWAK LUPA SGALA GALANYA ...JANJI AWAK !!!!  PADA KAMI SUMUA !!!!


*minta maap klu awak terasa..saya sayang awak !!!  tapi.......,
mnkin awak sudah ltih dengan sume ni....^.^

maapkan segala ksalahan saya !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan