slamat datang...

Sabtu, 13 November 2010

knAper aKu hAruS beNci Dier ???

tiader makne aku berkawan nan dier..:(
assalamualaikum....:)

aku nak kongsikan masalah aku ngan korang yang bace bnder nih...aku ader 10 sahabat,yang terdiri dari 10 orang..kami memang rapat sejak tahun 2008 lagi ketika kami form1 dan kami semua satu dorm..tlah byak memori yang tlah kami ciptakan bersama..memori yang manis mahupon pahit..xkan ku lupekan sampai bler2..apabila tahun 2009,kami sudah tidak sama dorm lagi...tapi kami duduk dlam 1 aras yang sama..dan kami masih rapat..memory antare kami mkin bertambah..kami blajar same2,mkan samer2,suka same2...dan susah same2...tapi,knaper aku ader prasaan spery ini dlam hatyku?? prasaan ini sangat jelas bler sampai form3..aku x pham,mengaper hrus berlaku begini !!! padahal..susah suka bersama..aku rsekan..dia lah punca sgale2yer aku sengsare di samten !! aku x dpat buat sesuatu kerja dngan baik..walaupon aku still layan dier dngan baik..tapy hyer haty ini sajer yang dpat mrungkapkan sgaleyer..hayer dngan air mata yang dpat mnenangkan keadaan diriku ini...:( kerna i2lah aku jadikan air mata i2 sahabat sejati saya...:) walaupapepon..mengaper aku HARUS BENCI DIER ?????????????????
knaper aku benci dier spenuh haty???  :(

aku bency dier??  why ???  :(
                                                          

Tiada ulasan:

Catat Ulasan