slamat datang...

Rabu, 24 November 2010

di hati saya skarang haya pkir KUARGE SAYA !!

assalamualaikum..slepas saya sudah letih memikirkan masalah kawan,teman atao SAHABAT !! saya rasa lbih baik saya slalu bersama kuarga dan yang pling pnting MAMA dan ABAH saya !! saya SAYANG mereka sangat sangat !! tengs mama dan abah !! byak berkorban untok bella slamer ni..XD tengs sangat2..:) doakan bella dpat ptunjuk tntang masalah yang sdnag dihadapi in dan yang pling PENTING !! about my resault !! i hope i can get the best resault in PMR ...tengs byak ajar bella dan didik dngan baik skali !!
SAYANG MAMA ABAH !!

PMR CEMERLANG !!
INSYA ALLAH !!
HUHUHUHU...XD

MAMA DAN ANIS !!
MAMA !!


HUHUHUHU...XD


ABAH !!

maapkan yer sgaler kslahan bella !! I LOVE YOU MAMA dan ABAH !!!  XD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan