slamat datang...

Rabu, 24 November 2010

saya SAYA MINTA SERIBU KEMAAFAN !!!

ASSLAMUALAIKUM...XD
saya NABILA FARHANA BINTI YAHYA , berumur 15 tahun ,bersekolah di sekolah agama menengah hulu langat !! mahu mohon SERIBU KEMAAFAN ...hati saya dah tertutup untok awak !! saya sukar untok memaapkan segalayer..saya MINTA MAAp SKLAI lagi..XD saya harap awak akan kekal bahgia dengan owang yang awak sayang wat mase nih !!  biarkan saya seorang diri..
LEAVE ME ALONE !! PLEASE DON'T DISTURB ME !!! one moment..i'm still SAYANG awak walaopon PERIT !! take care you self my..........hmm...i'm so sorry !!! hope you can understand my contidion now !! i hope you in pink of health tomorrow because..i want go anyplace for the rest of my life..
for last my speach for you : i'm sorry n i hope you can always smile !! XD :D XD :P :) ^.^  =.=

saya akan pergi kemana saja..XD

smile terakhir dari saya untok awak !!
maapkan saya !!

tengs 4everythings !!!
you are the kind person !!!

tangisan ini x kan berakhiir !!

saya harap..pintu hati saya akan terbuka untok seseorang sebelom dier pergi mninggalkanku !!
saya akan berubah !! insya allah...XD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan