slamat datang...

Ahad, 21 November 2010

Nper suSah unTOk akU caRi ........ ????

AKU SEPI TANPA SAHABAT....~

sahabat  VS  teman ??
fikiran ku sudah letih  memikirkan permasalahan ini..:(
aku hayer perlu tunggu suatu hari yang membawa tuah kpadaku..

hayer menunggu masa...

NABILA FARHANA YAHYA
asslamualaikum buat pengikutku..dngarlah rintihan ku dan berilah semangat kpadaku untuk terus meneruskan hidupku di bumi ini..berikanlah aku kekuatan untok menghadapi semuan bende remeh tmeh ini.. aku sudah tidak tahan lagi untuk memikul keseorangan...........:(

SABAR DENGAN DUGAAN YANG MENIMPA ..=( 
 hati ini dpat ku rasekan bahawa x semudah untok menyanyagi orang.. dan owang lain juger x smudah untok meyanyagi aku..aku hayelah insan yang tiader keistimewaan..pnuh dngan kperitan hidop !! aku x pham dngan diriku ini !!  per guneyer aku idop kat dunia nih klau just hyer akan susah orang lain.. ??knaper susah aku mahu dpatkan SAHABAT ?? aku teringin nak mndapatkan seorang sahabat yang boleh pham aku..yang boleh dngar masalah aku..yang boleh berada disamping aku yang mempuyai pelbagai masalah !! dlu..aku mempuyai seseorang yang bergelar SAHABAT !! die baik sangat2..dier phm aku n slalu share ngan aku..die adelah pnyeri idop ku ktika susah..tapi..2 dulu..bkan skang !! die skul smk cheras jaya skang nih !!  tapi,die x brubah pon prangai !! die still cm dlu..alim..XD 2 yang membuatkan aku percaye n SAYANG dier !! nme dier.. NUR ASYIKIN !! bella SAYANG syikin PADU2 ..tengs 4 everythings !!
dan susah untok cari penggati syikin !! and seperkare lagi..idop ku MERANA TANPA DIKAU !!
KAU DAN AKU SELAMAYA ..:)
DAN aku ingin skali berjumpe dngan mu skali lagi...:D aku ingin luahkan segalayer padamu tntang masalah ku ini..aku ingin mendengar nasihatmu bagi membolehkan hari hari aku yang seterusyer menjadi hari yang bermakna buatku..:D SAYA SAYANG AWAK FOREVER !!

TAPI,AKU BERSYUKUR KERNA AKU MASIH ADE TEMAN YANG AKAN MENJAGAKU DAN MENASIHATIKU DENGAN PENUH KASIH SAYANG..APA YANG AKU MAKSUDKAN INI ADALAH...
SEPULUH SAHABAT a.k.a
SAYANG KORANG SEPENUH HATI !!!


NUR AMIRA NOORAMIRAH AINAA SYAZA ANIS ADILAH SYARIFAH NABILA NURUL SYAFIQAH ALIAH HUSSAIN NABILA FAHANA FARA AMIRA ANIS AMALINA ...
KITA KAWAN BUKAN LAWAN !!!
BUNGA NI KHAS UNTUK 10 SAHABAT YANG MENEMANIKU SEMENJAK KALI PERTAMA KITA BERKENALAN !! BANYAK MEMORI ANTARA KITA..
KORANG YANG TERBAIK UNTUK DIRIKU INI ....=)

I LOVE YOU ALL !!


HATI KITA MENJADI SATU !!



     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan